1 етап 2013/ 2014 н.р. Діагностування, робота з нормативними документами - здійснення анкетування серед учнів та вчителів - діагностування методичної підготовки вчителів - вивчення нормативних документів щодо впровадження нових Державних стандартів початкової, базової і повної загальної середньої освіти
2 етап 2014/ 2015 н.р. Виявлення проблеми - узгодження запитів дітей, суспільства з основними положеннями Національної Доктрини розвитку освіти - вивчення літератури – педагогічні читання, психолого – педагогічні семінари
3 етап 2015/ 2016 н.р. Впровадження окремих напрямків розвитку здібностей і обдарувань дітей на основі дослідження їх припродних задатків - удосконалення системи роботи вчителів, класного керівника над розвитком особистості дитини, її здібностей, формуванням моральних якостей - застосування інноваційних педагогічних технологій для підвищення результативності навчально – виховного процесу
4 етап 2016/ 2017 н.р. Функціонування -представлення системи роботи вчителів, класних керівників над розвитком особистості дитини, її здібностей, формуванням моральних якостей
5 етап 2017/ 2018 н.р. Досвід -систематизація матеріалу з проблеми, опис досвіду вчителів та класних керівників -узагальнення досвіду, подання досвіду як системи, написання статей

Кiлькiсть переглядiв: 472