1 етап | 2013/ 2014 н.р. | Діагностування, робота з нормативними документами | - здійснення анкетування серед учнів та вчителів - діагностування методичної підготовки вчителів - вивчення нормативних документів щодо впровадження нових Державних стандартів початкової, базової і повної загальної середньої освіти |
2 етап | 2014/ 2015 н.р. | Виявлення проблеми | - узгодження запитів дітей, суспільства з основними положеннями Національної Доктрини розвитку освіти - вивчення літератури – педагогічні читання, психолого – педагогічні семінари |
3 етап | 2015/ 2016 н.р. | Впровадження окремих напрямків розвитку здібностей і обдарувань дітей на основі дослідження їх припродних задатків | - удосконалення системи роботи вчителів, класного керівника над розвитком особистості дитини, її здібностей, формуванням моральних якостей - застосування інноваційних педагогічних технологій для підвищення результативності навчально – виховного процесу |
4 етап | 2016/ 2017 н.р. | Функціонування | -представлення системи роботи вчителів, класних керівників над розвитком особистості дитини, її здібностей, формуванням моральних якостей |
5 етап | 2017/ 2018 н.р. | Досвід | -систематизація матеріалу з проблеми, опис досвіду вчителів та класних керівників -узагальнення досвіду, подання досвіду як системи, написання статей |